Nie zawsze gadżety reklamowe mają być wykorzystane wyłącznie w celach promocyjnych. Chodzi o to, że tego rodzaju elementy nadają się do wykorzystania nie tylko przez przedsiębiorstwa, które chcą w ten sposób wypromować swoje produkty czy też usługo. Równie dobrze można gadżety reklamowe zastosować w momencie, kiedy chce się komuś podziękować. Tak na przykład klub sportowy dla swoich kibiców również może przygotować gadżety reklamowe. W takim wypadku będą one poprawiały opinie na temat klubu sporotwego, a jednocześnie mogą stanowić podziękowanie dla klińców za ich doping i tym podobne.Zatem gadżety reklamowe dla klubu sportowego to bardzo dobry pomysł. Wystarczy tylko zadecydować, które konkretnie słodycze reklamowe mają wspierać promocję takiego przedsiębiorstwa. Wiele zależeć będzie również od tego, jaka to konkretnie drużyna, a także, w jakim momencie i komu gadżety reklamowe będą wręczane. Jeśli chodzi na przykład o cukierki, to warto wykorzystać je na przykład na targach sportowych, czy też innych imprezach o podobnym charakterze. Równie dobrze sprawdzą się one na wszelkiego rodzaju konferencjach prasowych i innych spotkaniach z mediami.
Jeśli właśnie w takim momencie mają być wykorzystywane słodycze reklamowe, to nie potrzebują one zbyt wielu elementów nadrukowanych na opakowaniu. Najczęściej w takiej sytuacji umieszcza się tam jedynie logo klubu sportowego oraz ewentualnie jego barwy. W ten sposób sprawi się, że nawet z daleka każdy rozpozna, z jakiego klubu pochodzą dane gadżety reklamowe. Jest to jak najkorzystniejsze działanie i wspierające akcje, które promuje klub sportowy na imprezach masowych.
Jednym słowem Słodycze Reklamowe nadają się równie dobrze do wspierania promocji klubu sporotwego. Nie mniej jednak takie elementy warto wręczać nie tylko na imprezach masowych takich jak targi, ale również w czasie trwania meczu. W takim wypadku oczywiście słodkie gadżety reklamowe powinny trafić bezpośrednio do rąk kibiców danego klubu. Dzięki temu z pewnością doping będzie jeszcze większy, a więc i zadowolenie z oglądania meczu.